Raad van bestuur

Raad van bestuur

Conform de statuten is de Raad van Bestuur belast is met de dagelijkse leiding. Het Bestuur bestaat uit 2 leden met gedegen opleidingen en praktijkervaring in verantwoordelijke posities. Het is de taak van het Bestuur om strategische, beleidsmatige, financiële en personele doelstellingen te realiseren binnen de organisatie. Daarbij dient het Bestuur te waarborgen dat de dienstverlening van de organisatie op korte en lange termijn aansluit bij marktontwikkelingen en -eisen. Het Bestuur beoordeelt het functioneren van het kantoorpersoneel (en indirect het uitvoerend personeel), zowel kwaliteit als op kwantiteit.

Gedurende vakanties en andere periodes van afwezigheid wordt de taak van het Bestuur, voor wat betreft calamiteiten waargenomen door een door het Bestuur aangewezen management teamlid. Het management team wordt gevormd door de medewerker primaire zorg en medewerker zorg ondersteuning en het Bestuur.

Ingeval van langdurige afwezigheid (wegens ziekte, sabbatical leave of anderszins) wordt de bestuurders taak waargenomen door een gedelegeerd toezichthouder. Bij ontstentenis van het Bestuur wordt op een andere wijze en naar bewind van zaken in de bestuurstaak voorzien. Bij zwaarwichtige besluiten wordt de RvC eerst geraadpleegd.

Taakverdeling Raad van Bestuur

Hugo Bakboord

Marchel Bakboord

Voorzitter Raad van Bestuur

Penningmeester/
Secretaris

Strategisch-beleid.

Operationeel -Financieel Functionaris