Kwaliteit

Kwaliteit

Om de kwaliteit van zorg te garanderen c.q. te waarborgen werkt Tenderhands Care volgens vastgestelde procedures. De processen dienen zodanig ingericht te zijn dat Tenderhands Care voorbereid is op interne en externe ontwikkelingen. Het kwaliteitssysteem van Tenderhands Care is volledig ingericht volgens de kwaliteitsnorm HKZ (ISO 9001). Conform de eisen van het keurmerk dienen jaarlijks interne audits gehouden te worden ten einde de processen te checken, te evalueren en te verbeteren.
Wij worden ondersteund door DNV bij het inrichten en jaarlijks toetsen van ons kwaliteitssysteem.

Tenderhands Care streeft naar kwaliteit in de zorgverlening. De kwaliteit moet tot uitdrukking komen door een hoge klanttevredenheid en daarnaast ook in de tevredenheid van andere betrokkenen waarmee Tenderhands Care samenwerkt.

Minimaal 1 keer per 2 jaar wordt de klanttevredenheid gemeten. Waardering van cliënten wordt gemeten door gebruik te maken van de CQ-index. Een meting die past binnen de benchmarksystematiek. In November 2023 vindt een meting plaats. Verbeteracties op basis van uitgevoerd cliënttevredenheidonderzoek wordt vervolgd en geëvalueerd op effect en resultaat.
Wij worden ondersteund door Triqs bij het uitvoeren van het onafhankelijke clienttevredenheidsonderzoek.