Kernwaarden
Kernwaarden
Tenderhands Care respecteert haar cliënten en medewerkers en gaat zorgvuldig om met hun belangen. Daarom hebben wij onze identiteitseisen vastgelegd in vier kernwaarden. Deze kernwaarden zijn professionaliteit, aandacht, keuze en gemak.
“Een deskundig en professioneel bedrijf dat, samen met haar gepassioneerde medewerkers, de cliënt in de kern van de zorgverlening plaatst.”
Wat betekent dit in de praktijk?
Tenderhands Care is een professionele partner voor haar medewerkers
- Tenderhands Care is bovenal betrouwbaar
- Tenderhands Care gaat respectvol en integer om met haar medewerkers
- Tenderhands Care stimuleert sterk persoonlijke ontwikkeling, mede door opleidingen en trainingen
- Tenderhands Care heeft aandacht voor de persoonlijke situatie van haar medewerkers
- Tenderhands Care heeft een luisterend oor voor haar medewerkers en neemt ze serieus.
Tenderhands Care is een professionele partner voor haar cliënten
- Tenderhands Care is geduldig, toont initiatief, is proactief én flexibel
- Tenderhands Care is bovenal betrouwbaar in al haar doen en laten
- Tenderhands Care hanteert naar haar cliënten de gouden regel: afspraak = afspraak!
- Tenderhands Care heeft aandacht voor de totale zorgvraag van de cliënt (zorg achter de zorg)
- Tenderhands Care sluit zich zoveel mogelijk aan bij de keuze van de cliënt
- Tenderhands Care beoogt een organisatie te zijn waar de cliënt met een gerust hart op kan bouwen/rekenen
Kernwaarden vormen de basis van alle uitingen en activiteiten en geven richting aan de wijze waarop Tenderhands Care werkt en zich profileert.